آغاز نمایش آنلاین انیمیشن «کووید ۱۹ ثانیه»

انیمیشن اپیزودیک «کووید ۱۹ ثانیه» که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده، از امروز در برخی وب‌سایت‌های سینمایی، پلت‌فرم‌ها و فضای مجازی پخش خواهد شد.

به گزارش ایمنا، با توجه به این که خطر ابتلاء به ویروس کرونا هنوز مرتفع نشده و تردد نکردن در مکان‌های عمومی و پیروی از پروتکل‌های بهداشتی ضرورت جامعه امروز است، پخش این اثر اپیزودیک انیمیشن می‌تواند هشداری به جدی گرفتن امور بهداشتی باشد.

بر اساس اعلام مرکز گسترش سینما مستند و تجربی انیمیشن "کووید ۱۹" ثانیه که در ۱۵ قسمت ۱۹ ثانیه‌ای به کارگردانی علی درخشی و تهیه‌کنندگی محمد ابوالحسنی تهیه شده با نمایش تلاش برای فرهنگ‌سازی و حس مسئولیت‌پذیری جامعه سینمای انیمیشن در قبال بحران کرونا، به بیان اموری می‌پردازد که باید در زمان شیوع این بیماری جدی گرفته شوند.

اولین قسمت این انیمیشن اپیزودیک با عنوان «حتی‌الامکان آنلاین خرید کنید» امروز (یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۹۹) روی وب‌سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پایگاه خبری سینماتجربی، سایت دیرین دیرین و سایت‌های اشتراک ویدئو آپارات، تماشا، روبیکا و نیز کانال انیمیشن ایران و برخی دیگر از وب‌سایت‌های خبری، سینمایی، پلت‌فرم‌ها و فضای مجازی بارگزاری شده و به مدت ۱۵ روز، قسمت‌های جدید آن هر روز پخش خواهد شد.

عناوین قسمت‌هایی که تا پایان هفته جاری پخش می‌شوند نیز به این شرح هستند: «غذاها را کامل بپزید»، «در زمان تعطیلی مراکز تفریحی از بازی‌های قدیمی غافل نشوید»، «دستکش به دست کرده و اشیا را ضدعفونی کنید»، «وقتی در خانه مانده‌اید از ورزش غافل نشوید» و «از تجمعات دوری کنید».

«کووید ۱۹ ثانیه» با تکنیک دیجیتال کات‌آوت ساخته شده و شخصیت‌های اصلی آن یک «شیر» و «گورخر» هستند

کد خبر 424216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.