احداث آرامستان جدید قم/ ایجاد میز گفتگو در شهرداری کرمان

در این بسته خبری از آتش سوزی معبد هندوهای بندرعباس تا تهیه سطح بندی طرح‌های زیباسازی شیراز و بهره‌ برداری از پارکینگ هوشمند هزار خودرویی مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

۵۰۰ دستگاه تاکسی صفر در نوبت شماره گذاری

علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه تاکسی به دلیل ارتقای سطح آلایندگی به یورو ۵ در نوبت شماره گذاری هستند.

آتش سوزی معبد هندوهای بندرعباس

فرجام دانش، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: آتش‌سوزی ظهر امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در معبد هندوها موجب بروز خسارت ۸۰ درصدی به غرفه‌های صنایع دستی موجود در این معبد شد.

احداث آرامستان جدید قم در محدوده مسجد مقدس جمکران

غلامرضا جانقربان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به احداث آرامستان جدید در محدوده مسجد مقدس جمکران گفت: در صورت ایجاد این آرامستان متوسط دسترسی به آرامستان های دیگر حداکثر دوازده کیلومتر خواهد بود.

برگزاری بیش از ۲۰۰ جلسه آنلاین در شهرداری مشهد

محمد جواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از برگزاری جلسات در شهرداری مشهد به صورت آنلاین خبر داد و گفت: طی یک ماه گذشته بیش از ۲۰۰ جلسه آنلاین در شهرداری مشهد برگزار شده است.

راه اندازی میز گفتگوی مدیران شهرداری کرمان

سلمان متحدین، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان از برنامه ریزی برای راه اندازی میز گفت وگو به منظور حضور مدیران برای ارائه عملکرد و بیان برنامه‌هایشان با حضور خبرنگاران خبر داد.

سال ۹۹ و شیب تند نهضت آسفالت شهرداری تبریز

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز آسفالت ریزی خیابان‌ها و معابر را مهم‌ترین موضوع شهر در حوزه عمران قلمداد کرد و گفت: نهضت آسفالت در سال ۹۹ با سرعت بیشتری در حال انجام است.

تهیه سطح بندی طرح‌های زیباسازی شیراز

شهرداری ظرف یک ماه دستورالعمل سطح بندی طرح‌های زیبا سازی شهرشیراز را تهیه می‌کند.

جوجه جغدها از جوی آب شهرک گلشهر زنجان سر درآوردند

محسن پناهی، جانشین معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: ۲ بهله جوجه جغد شاه بوف محبوس در قفس از سوی آتشنشانان زنجان نجات یافتند.

بهره برداری از پارکینگ هوشمند هزار خودرویی مشهد

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از بهره برداری از پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک یک هزار خودرو در مرداد ماه امسال خبر داد.

کاهش ۸۸ درصدی درآمد شهرداری رشت

ناصرحاج محمدی، شهردار رشت با بیان اینکه در بحران کرونا ویروس با کاهش ۸۸ درصدی درآمد شهرداری مواجه شدیم خواستار تهاتر بدهکاری‌های دولت به شهرداری و بالعکس شد.

کد خبر 424215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.