نظر شورایاران در بودجه‌های محلی اعمال شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران مصوب شد بودجه ریزی با استفاده از ظرفیت و توان شورایاران انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی امروز (یکشنبه) در دویست و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت تعیین و انتخاب پروژه‌های توسعه محلی باتوجه به نظر شورایاری‌ها، اظهار کرد: یکی از انتظارات مردم از شورای شهر در مسیر بهبود کیفیت زندگی ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در اداره امور شهر است، بر همین اساس شورای پنجم با طرح صحیح این مسئله قرار شد گام‌هایی در مسیر بودجه‌ریزی مشارکتی بردارد.

وی افزود: در بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران که با رأی اعضا شورا به تصویب رسید مقرر شد بودجه ریزی با استفاده از ظرفیت و توان شورایاران انجام شود و برای بودجه نویسی مبلغ یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال از محل تأمین اعتبار جدید با عنوان اعتبارات توسعه محلی تعیین شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری مکلف است صورت جلسه‌ای تنظیم و در انتخاب این پروژه‌ها به ستاد هماهنگی شورایاران و کمیسیون شورای شهر تهران ارائه کند، ادامه داد: صورت جلسات مربوط به تأمین اعتبار در برخی پروژه‌های محلی به شورا ارائه نشده که این موضوع می‌تواند زنگ خطری در نادیده گرفتن و بی توجهی بر نظرات شورایاران و بی توجهی به مصوبات شورا باشد.

کد خبر 424207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.