۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
پلمب ۵۵ باب مغازه در سنندج

شهردار سنندج گفت: در راستای اجرای قانون، ۵۵ مغازه‌ای که بصورت غیر مجار احداث شده بودند پس از بررسی پرونده و براساس حکم کمیسیون ماده ۱۰۰، پلمب شد.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی با بیان اینکه مغازه‌های غیرمجاز و مورد استفاده در کاربری مغایر پلمپ می‌شوند، اظهار کرد: ۲۹ مغازه در منطقه دو، ۱۵ مغازه در منطقه یک، هفت مغازه در منطقه سه و چهار مغازه در منطقه منفصل شهری ننله پلمپ شدند.

وی افزود: برخی از مالکان هنگام احداث بنا و یا پس از دریافت پایان کار به صورت غیر مجاز اقدام به احداث بنای تجاری می‌کنند که طبق قانون، شهرداری موظف است از احداث بناهای غیرمجاز و یا استفاده از آنها در کاربری‌های مغایر جلوگیری به عمل آورد.

شهردار سنندج ادامه داد: در راستای اجرای بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، مغازه‌های که به صورت غیر مجار احداث شده باشد پس از بررسی پرونده این مغازه‌ها و بر اساس حکم کمیسیون ماده ۱۰۰، پلمب خواهند شد.

صیدی یادآور شد: در بازدیدهای به عمل آمده تعدادی از مغازه‌هایی که در سطح شهر به صورت غیرمجاز و در کاربری مغایر مورد استفاده قرار گرفته بود، گزارش این مغازه‌ها به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد و حکم پلمپ ۵۵ مغازه در نقاط مختلف اجرا شد.

وی با بیان اینکه در محدوده شهرداری منطقه دو سنندج ۲۹ مغازه پلمپ شد، عنوان کرد: مغازه‌های پلمپ شده در بلوار دکتر حسینی، بلوار سید قطب، کانی کوزله، بلوار ارشاد و خیابان مولوی واقع شده بود.

شهردار سنندج گفت: تعداد ۱۵ مغازه نیز در حوزه شهرداری منطقه یک که دارای کاربری مغایر بودند، پلمپ شدند که مغازه‌های پلمب شده در بلوار کردستان، خیابان شهدا و خیابان ۱۷ شهریور واقع شده بود.

صیدی با بیان اینکه هفت مغازه در سطح محله‌های غفور و خیابان حافظ در حوزه شهرداری منطقه سه نیز پلمب شد، اظهار کرد: چهار مغازه غیرمجاز در کاربری‌های مغایر نیز در سطح شهرداری ناحیه منفصل شهری ننله پلمب شد.

کد خبر 424190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.