«نتیجه محوری» شعار ششمین حرکت برای توسعه اصفهان

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: تلاش شده گفتمان غالب استراتژیک برای پنج سال آینده اصفهان مشخص و فعالیت‌ها براساس همین اصل ساماندهی و سازماندهی شود تا ششمین برنامه برای توسعه اصفهان را دنبال کنیم.

سعید فردانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه اصفهان ۱۴۰۵ در دو بخش پیشرفت شهر و تحول شهرداری تدوین می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته در بازه زمانی پنج ماهه با حضور اساتید و نخبگان دانشگاهی، ارگان‌های شهری و شهرداری و سایر ذی‌نفعان بخش‌های صنفی مباحث اصلی برای انتخاب نقاط متمرکز جهت دهی فعالیت‌های شهرداری برای پنج سال آینده در شهر و توسعه شهری مطرح شد که به جمع‌بندی‌های مطلوبی در سطح استراتژیک رسیده است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری باید در پنج سال آینده انتخاب‌های استراتژیک داشته باشد تا بتواند به سمت استراتژیک شدن حرکت کند، افزود: تلاش شده گفتمان غالب استراتژیک برای پنج سال آینده اصفهان مشخص و فعالیت‌ها بر اساس همین اصل ساماندهی و سازماندهی شود.

وی با اشاره به برخی از رسالت‌های برنامه ۱۴۰۵ گفت: یک شهر و شهرداری داریم و یک گفتمان و یک برنامه استراتژیک داشته باشیم.

فردانی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های برنامه اصفهان ۱۴۰۵ را تسری یک گفتمان در شهر و شهرداری عنوان کرد و گفت: بر اساس این گفتمان می‌توانیم روش‌های اجرایی خلاقانه، متعدد و متنوعی داشته باشیم و تدوین این برنامه نیازمند همکاری تمام ذی‌نفعان شهر اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان ۱۴۰۵، ششمین برنامه‌ای است که برای پیش رفتن طرح‌ها و اداره بهتر شهر تدوین می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری به دنبال راهکار مناسب برای ارتقای رویکرد استراتژیک در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ است، افزود: برنامه استراتژیک به این معنی است که روی راهکارهای مهم تمرکز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اصفهان پیشتاز برنامه‌ریزی در بین کلانشهرها است، گفت: مقرر شده تدوین سطح استراتژیک را یک ماهه آینده تمام و از اوایل تیر تا شهریور برنامه‌ها را با رویکرد سنجش پذیری و نتیجه محوری عملیاتی کنیم.

کد خبر 424186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.