سردیس سپهبد شهید قاسم سلیمانی در رفسنجان نصب می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار رفسنجان گفت: به‌دنبال مصوبه شورای اسلامی شهر رفسنجان مبنی بر نام‌گذاری میدان مرکزی و اصلی شهر به نام شهید سلیمانی، پرده‌برداری از بزرگترین تصویر نقاشی چهره شهید سلیمانی و جمعی از سرداران شهید رفسنجان در میدان اجرا شد و به‌زودی سردیس این شهید والامقام در همین محل نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمد مختاری اظهار کرد: حفظ ارزش‌ها و نام شهدای گران‌قدر در صدر برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: به‌دنبال مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر نام‌گذاری میدان مرکزی و اصلی شهر به نام شهید سلیمانی، پرده‌برداری از بزرگترین تصویر نقاشی چهره شهید سلیمانی و جمعی از سرداران شهید رفسنجان در میدان اجرا شد و به‌زودی سردیس این شهید والامقام در همین محل نصب خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار رفسنجان به نصب تابلوی تعدادی از سرداران شهید در ابتدای بلوار شهید مصطفی خمینی اشاره کرد و افزود: به‌منظور حفظ نام و یاد بقیه سرداران شهید رفسنجان، تصاویر آنها در بدنه‌های شهری که امکان تصویرنگاری وجود داشته باشد، اجرا می‌شود.

مختاری با بیان اینکه تاکنون تصاویر شهدا در میادین مختلف شهر از جمله میدان سرداران شهید امینی، میدان سرداران شهید زینلی، میدان سردار شهید عباس‌زاده، میدان شهید زکریا و میدان شهیدان پرتوی نصب شده است، ادامه داد: به‌منظور حفظ شأن و منزلت شهدا و خانواده آنها، در دو سال گذشته تعداد زیادی از معابر، خیابان‌ها و میادین به نام و تصویر شهدا مزین شده و بهسازی، نوسازی و تعویض تابلوهای بسیاری نیز انجام شده که در آینده ادامه خواهد یافت.

وی تأکید کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا از مهمترین وظایف شهرداری بوده که همواره سرلوحه فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به اکران‌های شهری متعدد برای معرفی شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافعان حرم بهسازی محوطه گلزار شهدا و اجرای نقاشی دیواری‌های موضوعی اشاره کرد.

منبع: فارس

کد خبر 424176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.