ما که از خدایمان است

چهارصد و شصتمین شماره رسانه  الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "این کمپین ناجوانمردانه را تمام کنید رفقا" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های خداداد عزیزی دارد. عزیری در مورد واکنش برخی بازیکنان فوتبال ایران به خاطر درگذشت متین قوسی از آن‌ها خواسته تا مرگ وی را به تعطیلی لیگ برتر وصل نکنند. او افزوده: متین در فوتبال کرونا نگرفته، شاید در جمع دوستانش یا جای دیگر مبتلا شده، پس نباید به شایعات این موضوع دامن بزنیم. متأسفانه عده‌ای در فوتبال سوار قایقی می‌شوند که فقط منافع خودشان را دنبال کنند. آنهایی که فوتبال را می‌چرخانند هم دنبال کسب سود خودشان هستند.

"ما که از خدایمان است" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های قاسم حدادی‌فر، بازیکن ذوب آهن دارد که گفته است: اگر همه چیز تحت نظارت و کنترل مسئولان وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان امر باشد، ما هم از خدایمان است که دوباره به زمین بازی برگردیم. او اضافه کرده است: در صورتی که تمام پروتکل‌ها رعایت شود و همه چیز تحت نظارت و کنترل مسئولان باشد و دوباره بازیکنان به زمین بازی برگردند، می‌توانند هم فوتبال بازی کنند و هم از آن کسب درآمد کنند.

"اول همام بعد ایرانپوریان" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به انتخاب برترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ دارد. در نظر سنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا که هفته گذشته برگزار شد، محمد ایرانپوریان مدافع سابق تراکتور و کنونی سپاهان و علی همام، مدافع لبنانی سابق ذوب آهن پس از اتمام نظرسنجی به ترتیب با کسب ۳۱ درصد آرا در رده دوم و علی همام، مدافع لبنانی سابق ذوب آهن در رده اول را در این نظرسنجی انتخاب شد.

برای مشاهده صفحات روزنامه فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 424171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.