همراهی شورای شهر اصفهان با اتحادیه کامیون‌‎داران

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنا بر درخواست اتحادیه کامیون‌داران و بر اساس نامه فرمانداری، در خصوص افزایش هزینه صدور پروانه بهره برداری سازمان حمل و نقل بار نسبت به سال گذشته تجدید نظر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ماه رمضان با سایر ماه‌ها متفاوت بوده، با برکت و رحمت می‌آید و وقتی خداحافظی می‌کند زمینه‌ساز غفران جامعه است، اظهار کرد: پایان ماه رمضان عید واقعی کسانی است که بتوانند با عبودیت به تناسب توفیقی که یافته‌اند جشن بر پا کنند که امیدواریم همه ما مشمول این امر شویم.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن روز قدس، افزود: امید است با همت تمام مسلمانان سایه اسرائیل غاصب از سر جامعه مسلمین کوتاه شده و شاهد ریشه‌کن شدن تمام رفتارهای غاصبانه در عالم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به روز ارتباطات و روابط عمومی نیز اشاره و تصریح کرد: فعالان عرصه روابط عمومی نقش برجسته‌ای دارند که غیرقابل انکار است و امیدواریم توفیق رحیل راه فعالان این حوزه در شهرداری و شورای شهر باشد.

وی در بخش دیگری از جلسه علنی امروز به نامه مخالفت فرمانداری اصفهان با افزایش هزینه صدور پروانه بهره‌برداری سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: هزینه صدور این پروانه‌ها چندسالی ثابت مانده بود و بنابراین شورای شهر در افزایش قیمت‌ها تصمیم داشت ثابت ماندن این قیمت‌ها را جبران کند بنابراین پیشنهاد شهرداری در قالب لایحه ارائه و با نظر مثبت کمیسیون درصدها با همین رویکرد تغییر و به تصویب رسید.

نصراصفهانی اضافه کرد: به دلیل آنکه اتحادیه کامیون‌داران درخواست همراهی توسط شورای شهر را داشته لازم است در افزایش بهای این پروانه‌ها تجدیدنظر شود.

وی با بیان اینکه در صدور پروانه و عوارض ماده ۱۰۰ نیز در افزایش قیمت‌ها تأمین رفاه حال شهروندان مدنظر قرار گرفت، از اعضای شورای شهر درخواست کرد با افزایش ۱۵ درصدی، بار دیگر این هزینه‌ها به تصویب برسد.

به گزارش ایمنا، با موافقت اعضای شورای شهر، نرخ هزینه صدور پروانه بهره‌برداری سازمان حمل و نقل بار نسبت به سال گذشته با ۱۵ درصد افزایش قیمت به تصویب رسید.

کد خبر 424167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.