۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
خبر بد برای سردار آزمون از ناپولی

چند وقتی است که خبر انتقال سردار آزمون به باشگاه ناپولی شنیده می شود و حالا خبر بدی برای سردار در رابطه با توافق باشگاه ناپولی با مهاجمش به گوش می رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، مدت زیادی است که دریس مرتنز به دنبال پیدا کردن باشگاهی جدید برای فصل آینده خود است. تیم‌های چلسی و اینتر نیز تمایل زیادی برای جذب وی دارند.

منابع متعددی در ایتالیا ذکر کرده اند که باشگاه اینتر بیش از پیش به جذب وی علاقه مند شده و به دنبال این هستند تا مرتنز را در رأس پیکان حمله تیمشان در کنار لوکاکو قرار دهند.

اگرچه چلسی هم خواهان جذب مرتنز است، اما گفته می‌شود که این مهاجم بلژیکی ترجیح می‌دهد در سری آ بماند. هواداران ناپولی راضی به حضور مرتنز در اینتر نیستند و نمی‌خواهند بازیکن گلزنشان در فصل آینده در اینتر بازی کند.

هرچند صحبت‌ها راجع به ترک ناپولی توسط مرتنز شنیده می‌شود، اما به نظر می‌رسد که هنوز طرفین در حال مذاکره برای رسیدن به توافقی جامع هستند تا مرتنز در ناپولی بماند.

مدتی است که شنیده می‌شود سردار آزمون جایگزین دریس مرتنز در ناپولی خواهد شد. انتقال مهاجم ایرانی زنیت به ایتالیا بسیار جدی شده و سران باشگاه ناپولی نیز مستقیماً در این رابطه صحبت کرده اند. اما حالا با افزایش احتمال تمدید قرارداد مرتنز با ناپولی، شانس سردار برای پیوستن به آبی پوشان ناپل کمتر می‌شود.

کد خبر 424161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.