برگزاری خودرویی راهپیمایی روز قدس در نجف‌آباد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نجف‌آباد گفت: با توجه به آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام زرد بودن وضعیت بهداشتی نجف‌آباد، راهپیمایی روز قدس امسال به صورت خودرویی از مقابل گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

‌اصغر یوسفان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون برنامه‌های شهرستان نجف آباد برای برگزاری مراسم روز قدس، اظهار کرد: با توجه به آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و اعلام زرد بودن وضعیت بهداشتی نجف‌آباد، راهپیمایی روز قدس امسال به صورت خودرویی از مقابل گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم از ساعت ده صبح روز جمعه دوم خرداد ماه از مقابل گلزار شهدا شروع شده و شرکت‌کنندگان سوار بر وسایل شخصی خود از بلوار طالقانی وارد خیابان شریعتی می‌شوند. بعد از طی مسیر تا تقاطع خیابان شهید آیت، وارد خیابان امام‌خمینی (ره) شده و در پایان در میدان شیخ‌بهایی این شهر تجمع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نجف‌آباد از پیش‌بینی‌های انجام گرفته برای تزئین خودروها و موتورسیکلت‌های شرکت‌ کننده در راهپیمایی با پلاکاردها و تصاویر ویژه روز قدس خبر داد و گفت: البته در صورتی که وضعیت بهداشتی شهرستان تا آن روز سفید اعلام شود، راهپیمایی نیز بعد از پایان مراسم نمازجمعه در اطراف میدان امام‌خمینی برگزار خواهد شد.

کد خبر 424146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.