واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه ۲۹۱ هزار خودروی آژانس تاکسی تلفنی و تاکسی‌های اینترنتی در ۲۷ اردیبهشت واریز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کشور با کاهش ۶۰ درصدی سفرهای درون شهری مواجه بودیم.

وی ادامه داد: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه ۲۹۱ هزار خودروی آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی) و تاکسی‌های اینترنتی در ۲۷ اردیبهشت به حسابشان واریز شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: این سهمیه با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال شامل رانندگان آژانس‌های تحت پوشش شهرداری و اصناف و تاکسی‌های اینترنتی است.

وی با اشاره به نحوه استفاده از این اعتبار عنوان کرد: اعتبار فوق در تمامی کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

کد خبر 424136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    5 0
    سلام کدوم واریز.....امروز29اریبهشت است ولی هنوزبه حساب ماواریزنشده من راننده تاکسی اینترنت هستم نه به من نه به هیچ کدوم ازهمکازانم که نزدیک سیصدراننده تاکسی اینترنت هستیم واریزنشده چراتبعض بین مارانندگان شهرستان هاواستانهای بزرگ هست به حساب انهاریختین ولی ماچرانریختین ماشهرونداین کشورنیستیم
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
      1 0
      داداش واسه ما تاکسی تلفنی های شهرستان نهبندان هم نریختن
  • احمد IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    تو این ماجرا تاکسی های تلفنی سو استفاده کردن و حق تاکسی اینترانتی ضایع شد