بازارهای روز کوثر اصفهان به رزمایش همدلی و کمک مومنانه پیوست

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بازارهای روز کوثر به جمع رزمایش همدلی و کمک مومنانه کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند پیوست.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همیشه مردم در تنگناها کمک رسان یکدیگر هستند، همانگونه که سال گذشته همه شاهد همدلی و یاری رسانی در سیل استان‌های مختلف بودیم، امسال نیز با شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای اقشاری از مردم پیش آمد، بار دیگر صحنه‌هایی از حضور مردم را در این خصوص شاهد هستیم که در هیچ جای دنیا تکرار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از پیوستن بازارهای کوثر به رزمایش همدلی و کمک مومنانه، حمایت از خانواده‌هایی است که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی شدند، تصریح کرد: در این اقدام خیرخواهانه بهره‌برداران بازارهای روز کوثر با همراهی پایگاه بسیج سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی برای توزیع بین نیازمندان کرده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان ساعات کار بازارهای روز کوثر به صورت یکسره از ساعت هشت صبح تا ۲۲ شب است، گفت: توسط تیم‌های بازرسی نظارت‌های پیوسته‌ای جهت اطمینان از خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به همشهریان سازمان انجام می‌شود.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های کوثر فروش برخی از اقلام و کالاها به صورت ویژه است و با تخفیف مناسب ارائه می‌شود که بر اساس تقاضای شهروندان هر منطقه، کالاها و اقلام ارائه شده متفاوت است.

مجیری تاکید کرد: بازارهای روز کوثر در حد توان سعی کرده رضایت مشتریان خود را حاصل کرده و اجناس مرغوب، با کیفیت و ارزان را به همشهریان عرضه کند؛ به همین منظور نظارت‌های پیوسته‌ای جهت اطمینان از خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به همشهریان توسط تیم‌های بازرسی سازمان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در تمامی بازارهای روز کوثر اقداماتی از قبیل تب‌سنجی، ضدعفونی کردن دست‌ها، تحویل ماسک و دستکش به شهروندان همچنین هشدارهای مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و تجمع نکردن به منظور حفظ سلامت و اطمینان خاطر مشتریان به صورت مستمر و روزانه در حال انجام است.

کد خبر 424135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.