لیگ نوزدهم و بیستم روی هوا

در حالی که همه جا سخن از زمان از سرگیری لیگ نوزدهم است، ابهام‌ها در خصوص برگزاری لیگ بیستم روز به روز بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۲۸ فروردین ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "دوست ندارم هر روز بگویم از این تیم و آن تیم پیشنهاد دارم" به واکنش سردار آزمون به شایعات پیشنهاد باشگاه‌های اورتون و ناپولی پرداخت، آزمون مدعی شده است فعلاً به انتقال فکر نمی‌کند و تمام تمرکز خود را روی زنیت گذاشته است.

"گل" با عنوان"شجاع جان من به خاطر هوادار پول نگرفتم اما تو بگیر" به اظهارات صادق محرمی بازیکن سابق پرسپولیس و یکی از اسطوره‌های این تیم پرداخت، کسی که مشخص است دل پری از عدم پرداختی حقوق‌های خود در دوران بازی را در دل دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "لیگ نوزدهم و بیستم روی هوا" به احتمال عدم از سرگیری لیگ نوزدهم و عدم برگزاری لیگ بیستم پرداخت، این موضوع وقتی جدی تر می‌شود که برخی کارشناسان مدعی هستند در فصل پاییز و زمستان کرونا دوباره اوج می‌گیرد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "آغاز فوتبال در دنیای کرونایی" به بازگشت فوتبال در جهان و آلمان پرداخت، جایی که هفته بیست و ششم بوندسلیگا آلمان ۶۹ روز بعد از هفته ما قبل آن پیگیری و برگزار شد.

"ایران ورزشی" با عنوان"از پوکر قهرمانی بیشتر می‌ترسند تا کرونا" به کری خوانی یحیی گل محمدی علیه مدعیان نا تمام ماندن لیگ پرداخت، جایی که یحیی مدعی است ترس تیم‌ها از ادامه لیگ پوکر قهرمانی سرخپوشان است نه کرونا.

"پیروزی" با عنوان"پایان چنگ زدن به زمین و زمان"به قطعی شدن برگزاری ادامه لیگ پرداخت، موضوعی که با توجه به اظهارات رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان می‌توان آن را قطعی دانست.

"صدای سپاهان" با عنوان "برای اهداف بزرگ سپاهان همچنان می‌حنگیم"به انگیزه بالای پیام نیازمند برای ادامه لیگ پرداخت، لیگی که با وقفه چند ماهه خود حالا می‌تواند نوید اخبار خوبی را به طلایی پوشان بدهد.

کد خبر 424133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.