رونق گردشگری رودسر با اجرای طرح آرام‌راه

شهردار رودسر از اجرای طرح آرام‌راه میدان تا میدان حدفاصل میدان‌های شهرداری تا طالقانی این شهر خبر داد و گفت: اجرای این پروژه باعث رونق اقتصادی و گردشگری رودسر می‌شود.

رضا زنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای این طرح به طول ۲۰ هزار مترمربع و با اختصاص اعتباری بالغ بر۶۰ میلیارد ریال در شورای اسلامی شهر و ستاد باز آفرینی شهری تصویب شده است.

وی افزود: بخشی از اعتبار این طرح از محل منابع داخلی شهرداری و بخش دیگر از محل منابع دولتی اختصاص یافته و اجرای این پروژه در اوایل اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و در پایان شهریورماه بهره برداری می شود.

شهردار رودسر اجرای این پروژه را بسیار مهم و ماندگار دانست و تاکید کرد: این طرح در آینده نزدیک باعث رونق کسب و کارهای مغازه‌های این محدوده از شهر و رضایت مندی شهروندان رودسری خواهد شد.

زنده دل عنوان کرد: مدیریت شهری همواره تلاش می‌کند با کمک کارشناسان با شناسایی نقاط قوت شهر، برنامه ریزی مناسب و اجرای چنین طرح‌هایی، محیطی جذاب و پرنشاط همراه با رفاه و آرامش را برای شهروندان رودسری فراهم کند.

به گزارش ایمنا؛ رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 424125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.