۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۱
جوان ۳۳ ساله مشهدی به دام میکسر افتاد

سقوط مرگبار جوان ۲۵ ساله اشنویه‌ای با اسب در رودخانه گادر، حادثه‌ای مرگبار در محور گناوه، کشف زمین خواری در اسفراین و حادثه مرگبار برق گرفتگی کارگر ۲۰ ساله در پاکدشت، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک کارگر در شهرک صنعتی توس مشهد هنگام کار با دستگاه میکسر در یک واحد تولیدی به ناگهان به داخل دستگاه کشیده شد و جان خود را از دست داد.

روز گذشته یک حادثه کار به مرگ دلخراش یک کارگر جوان در شهرک صنعتی توس مشهد انجامید.

این کارگر جوان ۳۳ ساله شاغل در یک کارخانه در شهرک صنعتی توس، به داخل دستگاه میکسر کشیده شد و جان خود را از دست داد.

از قرار معلوم، این فرد به دلیل شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد؛ مأموران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات برش کارگر گرفتار را از لای پره‌های میکسر صنعتی جداسازی کردند.

سقوط مرگبار جوان ۲۵ ساله اشنویه‌ای با اسب در رودخانه گادر

بخشدار نالوس اشنویه گفت: یک جوان ۲۵ ساله اهل این شهرستان که با اسب قصد عبور از رودخانه «گادر» را داشت، به داخل رودخانه سقوط کرد و غرق شد.

رحمان نالوسی روز شنبه افزود: این جوان که «آرام مولودی» نام داشت شب گذشته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ در نزدیکی روستای «پی‌قلعه» سوار بر اسب قصد عبور از عرض این رودخانه را داشت که به علت شدت جریان آب به داخل رودخانه سقوط کرد.

وی اظهار داشت: به محض اطلاع از وقوع این حادثه، دستگاه‌های متولی از جمله امدادگران هلال احمر با چهار تیم، در محل حضور یافتند و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

وی بیان کرد: پس از چند ساعت تلاش امدادگران هلال احمر و روستاییان در امتداد این رودخانه، جنازه این فرد چند کیلومتر دورتر از محل حادثه پیدا شد.

حادثه‌ای مرگبار در محور گناوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور گناوه به سمت دیلم، دو نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند.

عبدالعلی صیادی اظهار داشت: با دریافت گزارش حادثه توسط مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند، بلافاصله تیم امداد و نجات جاده‌ای بینک (یادمان شهید سعیدی) جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه با استفاده از یک دستگاه خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه افزود: این حادثه در محور گناوه به سمت دیلم روبروی پمپ‌بنزین شهر امام حسن رخ داد.

صیادی بیان کرد: در این حادثه هر هفت نفر سرنشینان خودروی حادثه‌دیده دچار جراحات سنگین شده که توسط آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه دو نفر از سرنشینان این خودرو در بیمارستان فوت شدند.

خسارت میلیاردی آتش سوزی در میناب

آتش سوزی روز گذشته بیش از چهار میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال به مراتع و باغ‌های شهرستان میناب خسارت وارد کرد.

بخشدار بخش مرکزی میناب گفت: در این حادثه ۱۵ هکتار نخیلات، هشت هکتار باغ‌های انبه و مرکبات، بیست هکتار مراتع و جنگل‌های خشک و سه هزار و ۴۰۰ متر لوله آبیاری قطره‌ای کشاورزی در آتش سوخت.

علی مهرانی افزود: دیروز در ۱۱ نقطه شهرستان میناب آتش سوزی رخ داد.

وی گفت: آتش سوزی از ساعت ۱۲ ظهر شروع شد و تا ساعت ۱۹ با همکاری مردم و ۹ ماشین آتش‌نشانی شهرستان میناب و سیریک مهار شد؛ علت حادثه در دست بررسی است.

کشف زمین‌خواری میلیونی در اسفراین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک مورد زمین‌خواری به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در پی اعلام یک مورد خبر مبنی بر تصرف ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی و ساخت و ساز غیر مجاز، موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس‌آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه مأموران به همراه نماینده اداره راه و شهرسازی با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند، افزود: در بررسی به عمل‌آمده مشخص شد فردی اقدام به دیوارکشی ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی نموده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ارزش این زمین ۹۰۰ میلیون ریال کارشناسی شده است، عنوان کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

حادثه مرگبار برق‌گرفتگی کارگر ۲۰ ساله در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از برق‌گرفتگی و فوت کارگر ۲۰ ساله‌ای که در گلخانه‌ای در پاکدشت مشغول به کار بوده، خبر داد.

سرهنگ قباد خنجری با اعلام این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام برق‌گرفتگی فردی ۲۰ ساله در فیلستان پاکدشت، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند، کارگر ۲۰ ساله گلخانه حین کار دچار برق‌گرفتگی شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از حضور عوامل امدادی مشخص شد، نامبرده به دلیل برق‌گرفتگی در دم جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث تلخ پیشگیری کنند.

کد خبر 424093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.