بزرگترین تصفیه خانه شیرابه مازندران در ساری نصب شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با اشاره به راه‌اندازی بزرگترین تصفیه خانه شیرابه مازندران در مرکز دفن زباله ساری، گفت: سایت این تصفیه خانه ظرفیت تصفیه روزانه ۳۰ هزار لیتر در هشت ساعت را دارد.

به گزارش ایمنا، سید سلمان ابوالقاسمی اظهار کرد: دفن بهداشتی زباله‌های مرکز استان در شمار مهم‌ترین اقدامات اخیر این سازمان است که در چند ماه اخیر توسط سازمان مدیریت پسماند در محل دفن زباله آغاز شده است.

وی ادامه داد: پیش از این مسئولیت اجرایی این کار بر عهده‌ی پیمانکار بود که به دلیل نداشتن رعایت ضوابط و قرارداد بنا به دستور شهردار ساری خلع ید و سازمان مدیریت پسماند مجری این پروژه شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با اشاره به اینکه در مرحله نخست با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اطراف محل دفن زباله درختکاری سپس با مدیریت صحیح مراحل آهک پاشی و تصفیه زباله آغاز شد، تصریح کرد: شیرابه‌های تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز و محیط‌های درخت کاری شده در محل دفع زباله مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ابوالقاسمی با اشاره به نصب بزرگترین دستگاه شیرابه در محل دفن زباله ساری ادامه داد: تصفیه شیرابه‌ها از نیمه‌دوم سال قبل به طور جدی دنبال شده که این سایت، ظرفیت تصفیه روزانه ۳۰ هزار لیتر در هشت ساعت را دارد.

وی از خرید ۲۲ دستگاه ماشین شش تنی حمل زباله خبر داد و گفت: زباله‌های سطح شهر ساری در ماه آینده با ماشین آلات مذکور جمع‌آوری می‌شوند، بی‌تردید این امر بار مالی حاصل از واگذاری به پیمانکار را از دوش شهروندان ساروی بر می‌دارد.

کد خبر 424076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.