نامگذاری خیابانی در آستارا به نام قدس

شهردار بندر آستارا گفت: به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس و در حمایت از مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین خیابانی در این شهر به نام قدس نامگذاری و تابلوی آن نصب شد.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این خیابان ۱۳۰ متر طول و ۱۵ متر عرض دارد و در خیابان امام خمینی (ره) جنب جایگاه پمپ بنزین واقع شده است.

وی افزود: در هفته گذشته چهار کوچه شهر آستارا به نام چهار شهید والامقام سعید ابوالحسنی، علیرضا باقرپور، نادر زائرپور و الله وردی مصادیق نامگذاری و تابلوی آن نصب شد.

شهردار بندر آستارا عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۰ تابلوی کوچه و خیابان‌های آستارا نامگذاری و نصب شده و برای این تعداد تابلو در مجموع ۱۲۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

معیتی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی برخی تابلوهای معابر و خیابان‌ها، شهرداری بازسازی و تعمیر تابلوها را در دستور کار قرار داده است و تا پایان سال جاری تعداد ۲۰۰ تابلوی معابر، ترافیکی و راهنمای مسیر این شهر نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 424046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.