ورود موج بارشی جدید به اصفهان از دوشنبه

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از ورود موج بارشی جدید از روز دوشنبه خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه بسیاری از مناطق به ویژه شمال استان اصفهان را دربرمی گیرد.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جوی به نسبت پایدار امروز و فردا در استان اصفهان حاکم است از این رو آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا قستمی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک محلی را در مناطق شمال شرق استان شاهد خواهیم بود، افزود: با گذر امواج ناپایدار از اواخر روز دوشنبه تا چهارشنبه بارش‌های رگباری برای بسیاری از مناطق به ویژه شمال استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده گفت: چوپانان با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

سیدان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 424036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.