روابط عمومی هنر و علم ارتباط اجتماعی است

شهردار بندرعباس از روابط عمومی به عنوان هنر و علم ارتباط اجتماعی یاد کرد و گفت: با توجه به تعدد خدمات در شهرداری بندرعباس، توجه ویژه‌ای به کارکرد این بخش می‌شود.

عباس امینی‌زاده با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، آغاز هفته روابط عمومی و ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروزه روابط عمومی یکی از بنیادی‌ترین دانش‌ها و hc مهمترین عوامل پیشرفت انسان است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی، هنر و علم ارتباط اجتماعی است، افزود: سازمان‌ها باید به وسیله دانش پر اهمیت روابط عمومی بکوشند تا نسبت به مسئولیت اجتماعی خویش عمل کنند.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: دستیابی به اطلاعات دقیق از رضایتمندی مخاطبان و مراجعان، نشر اخبار و عملکرد دستگاه مربوطه و… از مهمترین وظایف روابط عمومی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی از ارکان مهم هر سازمان موفق است، تصریح کرد: روابط عمومی کارآمد و خلاق، لازمه ایجاد هماهنگی بین هر سازمان و مردم است.

امینی‌زاده عنوان کرد: از سال‌ها پیش روابط عمومی به عنوان یک بخش اساسی در سازمان‌های مختلف ایجاد شده و با گسترش ارتباطات شاهد توجه بیشتر به این بخش هستیم.

وی گفت: با توجه به تعدد خدمات در شهرداری بندرعباس، طی سال‌های اخیر سعی شده ضمن بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد، توجه ویژه‌ای به ارتقای کارکرد این بخش بشود.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: این نگرش باعث تقویت جایگاه روابط عمومی‌های شهرداری بندرعباس شده است.

کد خبر 424028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.