تخصیص ۲۵ میلیارد اعتبار برای احداث پارکینگ و ادامه خیابان اردیبهشت

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان‌های طالقانی تا میرداماد و پیشرفت ۱۰ درصدی احداث ادامه خیابان اردیبهشت خبر داد.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارکینگ و ادامه خیابان اردیبهشت در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی احداث می شود.

وی تصریح کرد: پروژه ادامه خیابان اردیبهشت با مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع، طول ۳۵۰ متر و پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت در خیابان طالقانی به مساحت سه هزار و ۴۰۰ مترمربع در محدوده منطقه یک به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی در دست اجرا است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی پارکینگ اردیبهشت تاکنون ۹۰ درصد و خیابان سازی آن ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: برای احداث این پارکینگ و خیابان ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به روند احداث پارکینگ اردیبهشت گفت: عملیات احداث این پروژه در سال‌های قبل آغاز شد، اما به علت تأخیر در آزادسازی‌ها، معاونت عمران قرارداد خود را با پیمانکار قبلی خاتمه داد و مقرر شد ادامه خیابان‌سازی و احداث بخش باقی مانده پارکینگ توسط سازمان عمران انجام شود.

کد خبر 424023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.