تاجمیری: سهمیه آرد شاهین شهر با جمعیت آن همخوانی ندارد

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی و جمعیت شهرستان، در حال حاضر سهمیه آرد شاهین شهر با جمعیت همخوانی نداشته و بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، اسفندیار تاجمیری در کمیته آرد و نان شهرستان که با حضور نمایندگان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و غله استان برگزار شد، اظهار کرد: نیازسنجی از واحدهای نانوایی بر اساس شاخص‌های فعالیت واحدهای نانوایی، توسط بازرسان منتخب و با همکاری اتحادیه نانوایان انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مشکلات کمی در توزیع نامناسب سهمیه و برخورد با تخلفات در جابجایی‌های خود سرانه واحدها و فروش غیر قانونی سهمیه وجود دارد که با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرماندار شاهین شهر و میمه ادامه داد: دولت در راستای رفاه مردم یارانه مناسبی را برای تأمین آرد اختصاص داده است. برای جلوگیری از عرضه آرد یارانه‌ای در خارج از شبکه نانوایی‌ها، نظارت و بازرسی‌ها تشدید می‌شود.

تاجمیری خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی و جمعیت شهرستان، در حال حاضر سهمیه آرد شاهین شهر با جمعیت آن همخوانی نداشته و بسیار کم است. فرمانداری اعلام کرده که نیازمند افزایش سهمیه در شهرستان است.

کد خبر 424019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.