روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط موثر و کارآمد

شهردار شهرکرد با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی شهرداری این شهر نوشت: روابط عمومی هنر و فن ایجاد تعامل و ارتباط بین کارکنان در داخل سازمان و بین افکار عمومی و مدیران و کارکنان به منظور افزایش تعامل و ارتقای عملکرد ادارات و سازمان‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی بدین شرح است:

"نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشان از ارزش و جایگاه مهم ارتباطات و اهمیت حرفه روابط عمومی در جوامع امروزی دارد. بدون شک هر نهاد و سازمانی جهت اجرای بهتر وظایف و رسیدن به اهداف سازمانی خود نیاز به یک روابط عمومی کاردان و فعال دارد تا با شناخت اهداف سازمان خود نسبت به پاسخگویی به مطالبات درون سازمانی و برون سازمانی اقدام کند. بر همین اساس روابط عمومی هنر و فن ایجاد تعامل و ارتباط بین کارکنان در داخل سازمان و بین افکار عمومی و مدیران و کارکنان به منظور افزایش تعامل و ارتقای عملکرد ادارات و سازمان‌ها است؛ پس مدیرانی که با تقویت این حوزه، اهمیت بیشتری به این موضوع می‌دهند به یقین جایگاه مناسب‌تری در افکار عمومی و اذهان شهروندان پیدا خواهند کرد.

اینجانب با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت‌پذیری و رعایت اخلاق حرفه‌ای در بین تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در دستگاه‌ها و ارگان‌ها، به ویژه مدیران و کارشناسان فعال در روابط عمومی‌های حوزه مدیریت شهری، با توجه به اهمیت و ضرورت ارتباط، اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم شریف از موضوعات مختلف شهری و شهرداری، شاهد ارتقای سطح تعامل با مردم و رسانه‌های مکتوب و مجازی، علی‌الخصوص ارتباط هر چه بیشتر و بهتر با مجموعه شهرداری شهرکرد باشیم.

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد"

کد خبر 424015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.