روزهای سختی برای شهرداری‌ها در پیش است

شهردار کاشان با تأکید بر اینکه نیمه نخست سال ۹۹ متفاوت‌ترین برهه و بازه زمانی برای مدیریت شهری است، گفت: طبیعتاً روزهای سختی را پشت سر خواهیم گذاشت که برای عبور از آن نیاز به یک راهبرد حساب شده داریم.

به گزارش ایمنا، سعید ابریشمی‌راد با بیان اینکه سال ۹۸ سالی سخت بود، اظهار کرد: شهرداری کاشان توانست در این سال یک کارنامه درخشان از خود بر جای گذاشته و این سال سخت را پشت سر بگذارد.

وی گفت: با حمایت‌های شورای اسلامی شهر سال ۹۸ برای ما یک سال درآمدی فوق العاده در خصوص تحقق بودجه بود که امیدوارم بتوانیم خدمات بهتری نسبت به سال گذشته به صاحبان اصلی شهر که شهروندان هستند ارائه کنیم.

شهردار کاشان تصریح کرد: پایان سال و نوروز متفاوتی را سپری و تجربه کردیم و تمام سیستم کاری خود را با پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی تنظیم کردیم و با برگزاری جلسات متعدد به دنبال آن بودیم در عرصه رعایت اصولی بهداشت اجتماعی برای کارکنان و شهروندان عزیز کاشانی پیش‌قدم باشیم.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه تاریخ آخرین وصولی از درآمد شهرداری ۱۸ اسفندماه بود و بعد از آن به کلی پذیرش برای پرداخت دیون به شهرداری را متوقف کردیم، یادآور شد: این در حالی است که در سال‌های گذشته تا ساعت‌های پایانی روز ۲۸ اسفندماه درآمدهای شهرداری وصول می‌شد که این مسئله مشکلاتی را به وجود آورده و ما امیدواریم بتوانیم از سد سخت بحران‌های اقتصادی نیز عبور کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نیمه نخست سال ۹۹ متفاوت‌ترین برهه و بازه زمانی برای مدیریت شهری است عنوان کرد: طبیعتاً روزهای سختی را پشت سر خواهیم گذاشت که برای عبور از آن نیاز به یک راهبرد حساب شده داریم.

کد خبر 423992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.