آمادگی بدنی ورزشکاران بعد از بازگشایی باشگاه ها سه ماه طول می کشد

رئیس هیأت وزنه برداری استان اصفهان گفت: شیوع بیماری کرونا باعث لغو تمرینات شد و همین سبب شد تا آمادگی صددرصد ورزشکاران کمتر شود.

حمید رضا فدوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال ۹۸ و در رده آقایان مقام سوم را در کشور به دست آوردیم. اصفهان توانست در مسابقات استعدادهای برتر مقام دوم را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته را با کسب شش جام به پایان رساندیم که بخش آقایان با کسب سه جام و بخش بانوان نیز با همین تعداد کاپ به پایان رسید.

رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان با بیان اینکه برخی ورزشکاران تجهیزاتی را فراهم کرده اند و در خانه تمرینات بدنسازی خود را انجام می‌دهند، اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا باعث لغو تمرینات شد و همین مسئله باعث شد تا آمادگی صددرصد ورزشکاران کمتر شود. زمانی که سالن‌ها بازگشایی شود ورزشکاران در طی دو تا سه ماه می‌توانند به آمادگی گذشته خود برسند.

وی با اشاره به اینکه رشته ما انفرادی است پس زمان بازگشایی سالن‌ها زودتر خواهد بود، گفت: امیدوارم مدیر کل جدید اداره کل ورزش و جوانان مانند مدیر کل قبلی از رشته ما حمایت کنند. آرزو دارم که این بیماری هرچه زود تر از کل جهان ریشه کن شود تا بتوانیم مانند گذشته به روند ورزشی خود ادامه دهیم.

کد خبر 423989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.