۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
روابط عمومی قلب تپنده مدیریت شهری

شهردار ساری در پست اینستاگرامی شهرداری این شهر نوشت: بدون تردید ۲۷ اردیبهشت تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام عباس رجبی، شهردار ساری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی بدین شرح است:

"روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش‌های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر چرخه آزاد اطلاعات و ارتباطات است وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش‌های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است. نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز "ارتباطات و روابط عمومی" فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی‌بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است.

بدون تردید این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است. خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و ارتباطات که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همه کارکنان حوزه‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهر ساری به ویژه روابط عمومی‌های پرتلاش شهرداری ساری، مناطق سه گانه و سازمان‌های تابعه، توفیق روزافزون همه این عزیزان را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های کشور از درگاه باری تعالی مسئلت می‌کنم.

عباس رجبی، شهردار ساری"

کد خبر 423979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.