رفع بیش از ۱۵ هزار سدمعبر و برخورد با دستفروشان

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته در منطقه هشت شهرداری ۱۵ هزار و ۴۸۶ مورد سدمعبر (متکدی، دستفروش، واحدهای تجاری، خودروهای فرسوده و ...) جلوگیری یا رفع شد.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه هشت در سال ۹۸، اظهار کرد: سال گذشته این منطقه اقدامات مختلفی را در حوزه‌های خدمات شهری، عمران، شهرسازی، ترافیک و فرهنگی انجام داد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۹۷ هزار و ۳۰۰ مترمربع از فضای سبز مادی‌ها و انهار، پارک‌ها، معابر، بزرگراه‌ها و اماکن تفرجگاهی ساماندهی شد، ادامه داد: کاشت گل و گیاه در ۵۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از نقاط مختلف منطقه، اجرا و نگهداری سیستم‌های آبیاری تحت فشار فضای سبز به متراژ ۱۶۴ هزار و ۱۴۰ مترمربع، نصب ۲۶۴ مبلمان و اِلمان شهری، ساخت و نصب ۴۸۰ تابلو نامگذاری معابر نیز از دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری در سال گذشته است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای دو هزار و ۲۱۶ شعله روشنایی معابر و پارک‌ها، نصب اِلمان‌های نوری (نورپردازی، آذین بندی) در ۵۰ نقطه از این منطقه، تصریح کرد: در سال ۹۸ جلوگیری و رفع ۱۵ هزار و ۴۸۶ مورد سد معبر (متکدی، دست‌فروش، واحدهای تجاری، خودروهای فرسوده و …)، کنترل و نظارت بر هفت هزار و ۱۸۸ مورد از ساختمان‌های مسکونی، تجاری، آموزشی، کارگاهی (ساخت و ساز بدون پروانه، ساخت و ساز خلاف پروانه)، اجرای ۷۸ مورد قوانین در راستای حفظ حقوق شهر و شهروندان (مقابله با مشاغل مزاحم، رفع خطر بناها، تعیین تکلیف زمین‌های رها شده) توسط کارکنان حوزه خدمات شهری منطقه انجام شده است.

کیهانی گفت: در راستای حفظ و پاکیزگی منطقه، هشت هزار و ۶۸۰ مورد قوانین از جمله صدور اخطاریه، معرفی به دادسرا و اخذ تعهد اعمال شد.

وی گفت: برگزاری ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت آموزش و فرهنگسازی، حمل پسماند، بازیافت، ضایعات و نخاله به مسافت ۱۱۸ میلیون و ۴۴۰ هزار کیلومتر، ارائه سه هزار و ۸۶۴ خدمات بهداشتی محیطی از جمله نگهداری سرویس‌های بهداشتی عمومی، طعمه‌گذاری برای حیوانات موذی، زنده‌گیری حیوانات و سگ‌های ولگرد)، جدول‌گذاری به طول ۱۰۰ هزار متر، نصب ۱۰ هزار مترمربع نرده، اِلمان و ایستگاه و رنگ آمیزی نرده، جداول، اِلمان و ایستگاه اتوبوس از اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه در سال گذشته است.

کد خبر 423972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.