نمایش خصوصی سازی سرخابی/ مرگ یک نوجوان فوتبالی

گویا همچون سال‌های گذشته عزم آنچنانی برای خصوصی سازی سرخابی های پایتخت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۲۷ فروردین ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "دوست دارم اسم کتاب زندگی‌ام ۸ شاکی باشد" به اظهارات مجتبی جباری ستاره سال‌های نه چندان دور استقلال پرداخت، کسی که دوران طلایی را در استقلال تجربه کرد و این روزها مثل تمامی استقلالی‌ها نسبت به تعطیلی لیگ معترض است.

"گل" با عنوان" مرگ یک نوجوان فوتبالی" به فوت تلخ متین قوسی یکی از استعدادهای برتر برنامه تلویزیونی ستاره ساز پرداخت، کسی که فوت تلخ او بر اثر کرونا موجب ایجاد موج جدیدی برای لزوم شروع نشدن لیگ شد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "نمایش خصوصی سازی" به مقدار عزم واقعی دولت برای واگذاری سرخابی‌ها پرداخت، اتفاقی که سال‌هاست قرار است رخ بدهد ولی گویا همه باور کرده اند که خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال امری ناممکن است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "حسینی انتخاب اول سرمربی آبی‌ها" به واکنش معنادار مجیدی به شایعه بازگشت رحمتی به استقلال پرداخت، شایعه‌ای آشنا که گویا مشخص نیست تا چه روزی ادامه پیدا کند و چه روزی رخ دهد.

"ایران ورزشی" با عنوان"اتهام فروش مال غیر به گرشاسبی، افتخاری و بهاروند" به عواقب پیگیری‌های حقوقی شرکت برهان مبین در شکایت از گرفتن سیستم بلیط فروشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از این شرکت پرداخت، عواقبی که با توجه به شکایت این شرکت پای گرشاسبی، افتخاری و بهاروند را به این ماجرا باز می‌کند.

"پیروزی" با عنوان"چهره ماندگار منطق در فوتبال" به اعتراض علیه تمرینات مخفیانه برخی تیم‌هایی پرداخت که مخالف کامل ادامه لیگ بودند، ولی با وجود شرایط ممکن فعلاً دست به برگزاری تمرین‌ها زده اند.

"صدای سپاهان" با عنوان "خداحافظ یار سپاهانی من" به فوت حمید ولیوند بازیکن دهه‌های پنجاه و شصت باشگاه سپاهان پرداخت.

کد خبر 423970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.