توزیع بُن کارت بین رانندگان تاکسی آستارا

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندر آستارا گفت: به همت سپاه ناحیه آستارا و با مشارکت شهرداری این شهر کارت هدیه خرید کالا بین رانندگان تاکسی این شهر توزیع شد.

غلامرضا مصائب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارزش هر یک از این کارت‌ها دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که برای خرید از فروشگاه اتکا بین ۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی درون‌شهری آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شده است.

وی ادامه داد: هفته آینده نیز سبد کالا در بین ۲۱۷ نفر از رانندگان تاکسی درون‌شهری تک شغله و فعال آستارا توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندر آستارا افزود: از اسفندماه سال گذشته تاکنون با هدف حفظ سلامت رانندگان تاکسی درون‌شهری و شهروندان و مقابله با شیوع ویروس کرونا حدود پنج هزار عدد ماسک و چهار هزار جفت دستکش بین آنان توزیع و در چندین مرحله خودروی تاکسیرانان ضدعفونی شده است.

مصائب عنوان کرد: لایحه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درون‌شهری و حومه برای تاکسی‌های شهری، تلفنی، بیسیم و تاکسی‌های خطوط زیر ۳۰ کیلومتر و حمل و نقل بار درون‌شهری نسبت به سال گذشته ۱۰ الی ۲۵ درصد از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و کمیسیون تطبیق تصویب شده و در هفته آینده پس از بررسی و تصویب نهایی در جلسه ستاد تنظیم بازار به سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 423957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.