حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی الزامی است

امام جمعه بویین ‌میاندشت گفت: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف و مدیریت کشور موثر است، اگر به جوانان اجازه ورود به فعالیت‌ها داده نشود ترقی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از بوبین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز -جمعه ۲۶ اردیبهشت- در خطبه‌های این هفته شهر بوبین میاندشت اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف القای احساس پوچی در جامعه به دنبال کوچک شمردن الگوهای ملی مذهبی هستند.

وی گفت: سردار سلیمانی از امیرالمومنین (ع) الگو گرفت و در این مسیر به قله سعادت رسید، انقلاب نیز در مسیر اسلام و سیره امام علی (ع) حرکت می‌کند و پایبندی به آرمان‌های نظام انقلاب را درخشان کرده است.

امام جمعه بوبین میاندشت تأکید کرد: به گفته امام پشت کردن به آرمان‌های انقلاب خیانت به رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) است، جامعه اسلامی تا زمانی که در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کند درخشان خواهد ماند.

حجت‌الاسلام اسکندری از برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان بوبین میاندشت خبر داد و گفت: نجات بشریت مقاومت در مقابله با استکبار جهانی است، آمریکا هیچ گاه دست دوستی با ملت‌ها نداد و فقط برای ریشه کنی آن‌ها به ظاهر ابراز دوستی می‌کرد.

وی تأکید کرد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف و مدیریت کشور مؤثر است، اگر به جوانان اجازه ورود به فعالیت‌ها داده نشود، ترقی نخواهند کرد.

کد خبر 423909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.