۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کوتینیو در برزخ نقل و انتقالاتی

اگرچه شایعات متعددی راجع به خروج بال برزیلی بارسلونا از این تیم شنیده می شد، اما در حال حاضر هیچ باشگاهی برای جذب این بازیکن اقدام نکرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، شایعات شنیده شده از محافل خبری حاکی از آن است که هیچیک از دو تیم لیورپول و چلسی تمایلی به جذب کوتینیو ندارند. اگرچه فیلیپ کوتینیو یکی از بازیکنان گران قیمت تاریخ محسوب می‌شود، اما انتقال ناموفقش به بارسلونا باعث شد تا وارد دوران افت طولانی مدتی شود.

بارسایی ها که دیگر اعتقادی به استفاده از کوتینیو نداشتند وی را به بایرن مونیخ قرض دادند. اگرچه وی در آلمان عملکرد نسبتاً خوبی از خود به نمایش گذاشت اما به دلیل رقم بالای مورد نیاز برای خریدش، بایرن نیز علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد فیلیپه نداشت تا در نهایت او مجدداً به بارسا بازگردد.

اگرچه تا مدتی شایعات پیوستن کوتینیو به تیم سابقش یعنی لیورپول و یا آبی پوشان لندن شنیده می‌شد، اما به نظر می‌رسد که هیچ تلاشی برای جذب وی توسط این دو باشگاه انجام نشده و خود کوتینیو نیز در حال حاضر تمرینات آماده سازی را پشت سر می‌گذارد.

البته نکته قابل توجه در مورد کوتینیو مصدومیتی است که وی مدتی قبل به آن دچار شد و همین موضوع باعث شد تا حتی تمایل باشگاه‌ها برای خرید وی را کاهش دهد. مدیر برنامه‌های او نیز اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ صحبت خاصی برای انتقال او انجام نشده و در حال حاضر تمرکز همه فوتبالی‌ها بر مسئله کرونا است.

کوتینیو در پایان این فصل یک بازیکن آزاد خواهد بود و قرارداد وی با بارسا به اتمام می‌رسد. اگر کاتالان‌ها قرارداد بازیکن برزیلی خود را تمدید نکنند، احتمالات فراوانی برای جا به جایی این بازیکن در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو وجود خواهد داشت.

کد خبر 423890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.