۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
بارش پراکنده باران در برخی استان‌ها

طبق نقشه‌های هواشناسی، اوایل هفته آینده بارش پراکنده باران در برخی استان‌ها پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، طبق پیش بینی‌های نقشه‌های هواشناسی، شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) علاوه‌بر استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات استان کرمان، بارش پراکنده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز رخ می‌دهد و در استان‌های ساحلی خزر افزایش نسبی دما و وزش باد جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر یکشنبه با نفوذ هوای خنک، کاهش دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه استان‌های ساحلی خزر و بارش در سواحل شمالی و همچنین در خراسان شمالی، بارش پراکنده در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران دور از انتظار نیست.

برای دوشنبه ۲۸ اردیبهشت، علاوه‌بر اینکه بارش در استان‌های شمالی ادامه خواهد داشت، در کل دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق شمال شرق و شمال غرب نیز بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در نواحی استان‌های قم، اصفهان، شمال فارس، نیمه غربی یزد و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس پیش بینی‌ها برای روز سه شنبه بارش باران گاهی به‌همراه رعدوبرق و وزش باد در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های مرکزی، همدان، کردستان و مناطقی از مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 423883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.