ستاره استقلال به یاری فردوسی پور می‌آید!

علی کریمی هافبک خوش نقش استقلال ادعای جالبی را در کمک به عادل فردوسی پور مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کریمی هافبک خوش نقش کلیدی استقلال تهران از آن دست بازیکنانی است که وجودش در ترکیب یک تیم برای آن تیم یک نعمت است، چراکه او یک هافبک طراح و تدافعی قدرتمند در میانه زمین است.

در این این ایام کرونایی بدون فوتبال، این بازیکن صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است، او در بخشی از این صحبت‌هایش به موضوعی اشاره می‌کند که به عادل فردوسی پور برای تصحیح کردن اشتباهش در گزارش یکی از بازی‌ها کمک کرده است.

هافبک استقلال در بخشی از صحبت‌هایش ادعا کرده است که معلومات فوتبالی‌اش بسیار بالا است؛ او که یکی از طرفداران سرسخت و بزرگ آلبی سلسته (تیم ملی فوتبال آرژانتین) محسوب می‌شود، مدعی است تمام ماجراهای مربوط به تیم ملی آرژانتین را کامل بلد است.

او عادل فردوسی پور را شاهد می‌گیرد که برای یکی از برنامه‌های کارشناسی‌اش دعوت کرده و در آنتن زنده درحالی که این گزارشگر و مجری محبوب ادعای اشتباهی را مطرح کرده بود آن را تصحیح کرده است.

کریمی گفته است آرژانتین کنونی تنها به دلیل اینکه هیچ بازیکن هم سطحی با لیونل مسی ندارد ناموفق است و البته ضعف بزرگ آنها در خط دفاعی و دروازه است که در سالیان اخیر بازیکن بزرگی نداشته است.

کد خبر 423860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.