از برخی بازیکنان باید خداحافظی کنیم/ دوست داریم‌ بازیکنان بومی در تیم باشند

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: در بحث نقل و انتقالات یکسری بازیکنان را حفظ خواهیم کرد، با برخی هم باید خداحافظی کنیم که از آن ها بابت تمام زحماتشان تشکر می کنم. با همکارانم مشورتی داشتیم و برای جذب بازیکن به یک جمع بندی رسیدیم.

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت تیم والیبال سپاهان، اظهار کرد: سال گذشته یک برنامه سه ساله به باشگاه سپاهان ارائه کردیم که مرحله دوم آن برنامه را باید اجرا کنیم، منتظریم بودجه مورد نیاز تأیید شود تا فعالیت خود را ادامه دهیم. سال گذشته برنامه‌ای تدوین کردیم، اما به خاطر ویروس کرونا بازی‌ها تا آخر ادامه پیدا نکرد که در سال جاری هم همان برنامه را انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با محمد معنوی نژاد برای پیوستن به سپاهان صحبت شده است؟ افزود: در بحث نقل و انتقالات یکسری بازیکنان را حفظ خواهیم کرد، با برخی هم باید خداحافظی کنیم که از آن‌ها بابت تمام زحمت‌هایشان تشکر می‌کنم. با همکارانم مشورتی داشتیم و برای جذب بازیکن به یک جمع‌بندی رسیدیم. در چند پست بازیکنانی را مدنظر داریم که با برخی از آن‌ها صحبت‌های اولیه را انجام دادیم ولی به توافق نهایی نرسیدیم. دوست داریم بازیکنان بومی اصفهان در تیم باشند زیرا تیم شهر خودشان است، اما این موضوع بستگی به توان مالی باشگاه دارد تا بتوانیم بازیکنان را راضی کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه در فصل بهار بازیکنان والیبال در اختیار خودشان هستند و به صورت انفرادی بدنسازی کار می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به شرایط و محدودیت‌هایی که وجود دارد با بازیکنان در ارتباط بودیم، آن‌ها سعی کردند با تمرین در خانه بدن خود را آماده نگهدارند تا تمرینات گروهی شروع شود. فدراسیون باید برنامه دقیق مسابقات را اعلام کند تا ما هم بتوانیم برای تمرینات، اردوها و بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم.

محمدی راد در خصوص پایین آمدن سطح بازی‌ها در لیگ برتر به خاطر شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: زمان کافی وجود دارد تا بتوانیم تیم را برای لیگ آماده کنیم و نگرانی از بابت نداشتن تمرین بازیکنان نداریم. می‌توان تمرینات را کنترل شده شروع کرد که مسئولین کشور با قراردادن محدودیت‌هایی دارند این کار را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است، گفت: خوشحالم که در خانواده سپاهان هستم، اعضای هیئت مدیره این باشگاه به مسائل ورزشی آگاه هستند و خواسته‌های ما را درک می‌کنند. سال گذشته قدم‌های رو به جلویی برداشتیم که احساس می‌کنم از برنامه تدوین شده جلوتر هستیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: سالن استاندارد و خوبی داریم، باشگاه سپاهان از ما حمایت می‌کند که باید تشکر کنم. برنامه‌ای که ارائه دادم برای تیم با استقبال خوبی مواجه شد، امیدوارم بتوانیم والیبال را مانند گذشته در اصفهان زنده کنیم تا تماشاگران به سالن بیایند و جوانان بیشتر به این رشته علاقه‌مند شوند.

محمدی راد در رابطه با آکادمی والیبال باشگاه سپاهان، اظهار کرد: سپاهان در بحث پایه برنامه‌های خوبی دارد که منتظر هستیم شرایطی به وجود بیاید تا از نوجوانان و جوانان استان دعوت کنیم در آکادمی سپاهان شرکت کنند؛ همچنین از مربیان شایسته اصفهانی برای این رده سنی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته از اصفهان تنها محمدجواد معنوی نژاد را در تیم ملی جوانان و نوجوانان داشتیم، امیدوارم این آکادمی راه بیفتد تا بازیکنان خوبی در سطح ملی پرورش دهیم و بتوانیم از آن‌ها در تیم بزرگسالان سپاهان استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه سال گذشته سپاهان هر هفته بین چهار تیم برتر جدول حضور داشت و خودمان را یکی از شانس‌های قهرمانی می‌دیدیم، تصریح کرد: سال ۹۹ با توجه به نگاه ویژه و مثبتی که مدیران باشگاه به والیبال دارند به دنبال بستن یک تیم قوی‌تر هستیم. لیگ برتر والیبال ایران سخت خواهد بود و همه تیم‌ها سرمایه گذاری خوبی انجام خواهند داد و به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود هستند که کار برای ما سخت می‌شود.

محمدی راد افزود: از علاقه‌مندان والیبال در اصفهان می‌خواهم زمانی که مسابقات شروع شد ما را تنها نگذارند، سالن ظرفیت بالایی دارد و از آن‌ها دعوت می‌کنم برای دیدن بازی تیم شهر خودشان بیایند.

کد خبر 423859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.