۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
برونو فرناندس جانشین رونالدو می‌شود

یکی از هم تیمی‌های سابق برونو در باشگاه اسپورتینگ اعتقاد دارد که هافبک پرتغالی منچستر یونایتد در آینده ستاره تیم ملی پرتغال خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لوئیز فیلیپه هم تیمی سابق برونو فرناندس در تیم اسپورتینگ لیسبون در مصاحبه‌ای گفته است: برونو کاملاً شبیه به رونالدو است. وقتی بحث اشتیاق برای پیروزی و موفقیت باشد، برونو مثل کریس انگیزه بسیار بالایی دارد و اصلاً بعید نیست که او در آینده ستاره تیم ملی پرتغال شود.

وی ادامه داد: برونو بهترین هم تیمی است که من تاکنون داشته‌ام. تماشاگران صرفاً بازی او را می‌بینند و شاید متوجه کیفیت بالای او نشوند، اما کسانی که هر روز با او تعامل داشته باشند و سخت‌کوشی او را ببینند، کاملاً می‌دانند که فرناندس چه بازیکن باکیفیتی است.

فیلیپه با اشاره به سخت‌کوشی بسیار بالای برونو فرناندس خاطرنشان کرد: او همیشه خیلی زود به تمرینات می‌آید و جز آخرین بازیکنانی است که زمین را ترک می‌کند. همیشه روی زدن ضربات آزاد، پنالتی‌ها و تمام کنندگی‌اش تمرینات زیادی انجام می‌دهد و تأثیرات این تلاش‌ها در زمین بازی مشهود است.

هافبک اسپورتینگ و هم تیمی سابق برونو اظهار کرد: برونو بازیکن پرتلاشی است که همیشه فکرهای خوبی در سرش دارد و خیلی زیاد ریسک می‌کند. او همیشه پاس‌های رو به جلو ارسال می‌کند و زمانی که به خوبی این کار را انجام دهد، باید انتظار به ثمر رسیدن یک گل را داشته باشید. فرناندس در شوت زنی و پاس دادن بی نظیر است و حتی از لحاظ اخلاقی هم بازیکن بسیار خوبی است.

برونو فرناندز در بازه نقل و انتقالاتی ابتدای فصل به منچستر یونایتد پیوست و موفق شد آمار بسیار خوبی از خود به جای بگذارد. به عقیده منتقدان، حضور وی در ترکیب یونایتدی‌ها باعث افزایش انسجام تیمی شده و این هافبک پرتغالی یکی از بهترین بازیکنان منچستر در فصل گذشته بوده است.

کد خبر 423839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.