محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محل‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدیضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجو و روزه دار گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم خداجو و روزه دار و جلوگیری از ازدحام جمعیت و ایجاد ترافیک در محل‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونای استان برای برگزاری مراسم لیالی قدر، محدودیت‌هایی در این محل‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: براین اساس از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسم توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا داده ممنوع است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در صورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهارراه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار و …نیز اجرا خواهد شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده رو های گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده هم ممنوع است و در این خصوص پارکینگ جنب گلستان شهدا (ظلع شرقی) و روبروی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است. همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده، در لیالی قدر پارکینگ‌های محدوده مرکزی شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود تا بی نظمی ترافیکی در خیابان‌های شهر به جهت پارک‌های غیر مجاز را شاهد نباشیم.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور حداکثر نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده از شهروندان می‌خواهیم برای روان سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند.

کد خبر 423810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.