فردا باغ پرندگان ناژوان تعطیل است

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) فردا جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۹ باغ پرندگان ناژوان تعطیل است.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در طول ایام هر سال تنها چهار روز تمامی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان تعطیل است.

وی با بیان اینکه روزهای تعطیلی ناژوان شامل مناسبت‌های روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان، ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) است، خاطرنشان کرد: در شرایط عادی همه مراکز ناژوان در طول سال به جز چهار روز یاد شده در خدمت همشهریان و گردشگران است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در حال حاضر تنها باغ پرندگان اصفهان از مراکز گردشگری به روی عموم شهروندان جهت بازدید باز است.

وی گفت: تأمین اقلام بهداشتی ویژه کارکنان و مسئولان، برخورد با موارد مشکوک به بیماری، حفاظت فردی و فاصله‌گذاری در کارکنان و حفاظت فردی گردشگران از جمله مواردی است که در پروتکل‌های بهداشتی باغ پرندگان در زمان باز بودن مد نظر گرفته شده است.

هاشمیان تصریح کرد: استفاده اجباری از ماسک و دستکش برای بازدید کنندگان در باغ پرندگان امری لازم است و باید جدی گرفته شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به الزام رعایت همه مسائل بهداشتی در مراکز گردشگری ناژوان، افزود: با عنایت به لزوم حفظ سلامت شهروندان از ورود افرادی که مشکوک به بیماری هستند و علائم ابتلاء به بیماری دارند به باغ پرندگان جلوگیری می‌شود.

کد خبر 423808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.