وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور می‌یابد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان آخرین وزیر مهمان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس دهم هفته آینده در نشست پایانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور می‌یابد.

به گزارش ایمنا، هفته آینده که آخرین هفته کاری جلسه علنی مجلس دهم است، کمیسیون‌های تخصصی هم نشست پایانی کمیسیون‌های متبوع خود را برگزار خواهند کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شنبه آینده بررسی طرح دو فوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه امنیت منطقه‌ای و بین المللی و دوشنبه آینده نشست مشترک با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونان وی را در دستور کار خود دارد و چهارشنبه هم مراسم اختتامیه این کمیسیون برگزار می‌شود.

دوشنبه آینده اما نشست ثابت اعضای کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی برای بررسی شکایات واصله و موضوعات مطروحه برگزار خواهد شد و اعضای این کمیسیون سه شنبه آینده، نشست اختتامیه و بررسی عملکرد چهارساله را در دستور کار خود دارند.

کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس یکی دیگر از کمیسیون‌هایی است که در آخرین هفته کاری دستور جلسه خواهد داشت. اعضای این کمیسیون سه شنبه آینده عملکرد چهار ساله خود را ارائه، بررسی و جمع بندی می‌کنند و پیشنهادات شورای اداری مجلس را بررسی کرده و در مورد آن تصمیم می‌گیرند.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی هم دوشنبه آینده، جلسه پایانی و جمع بندی فعالیت‌های کمیسیون در مجلس دهم را خواهند داشت.

بررسی و تعیین تکلیف طرح‌ها و لوایح باقیمانده کمیسیون اقتصادی تنها برنامه این کمیسیون در نشست یکشنبه آتی این کمیسیون است.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دوشنبه آینده با هیأت رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی در اجرای تبصره ماده ۸۰ آئین نامه داخلی جلسه مشترکی برگزار می‌کند و درنهایت کمیسیون بهداشت و درمان هم سه شنبه آینده عملکرد کمیسیون را در این دوره از مجلس بررسی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 423794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.