توزیع سبد کالا بین کارگران شهرداری خاش

شهردار خاش گفت: سبد کالا و بسته بهداشتی به منظور تکریم و بهبود وضعیت معیشتی ۲۵۰ کارگر این شهرداری طبق مصوبه شورای اسلامی شهر به آن‌ها اهدا شد.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی اظهار کرد: ارزش هر سبد کالا و بسته بهداشتی اهدایی به کارگران شهرداری خاش حدود پنج میلیون ریال بوده است.

وی عنوان کرد: به منظور سلامت نیروهای خدمات شهری و پاکبانان نیز در این مدت به طور روزانه ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی در بین آنان توزیع شده است.

شهردار خاش ادامه داد: همزمان با شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند پارسال مدیریت شهری در اولین اقدام برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به این ویروس با نصب بنر بر روی تابلوهای محیطی اطلاع رسانی و آموزش در خصوص رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای مجازی را در دستور کار قرار داد.

تمندانی افزود: نیروهای خدمات شهری شهرداری طبق برنامه زمان بندی شده به طور مستمر طی دو مرحله در صبح و بعد از ظهر به تفکیک تمامی محلات، معابر و اماکن عمومی، سرویس‌های بهداشتی، دستگاه‌های خودپرداز، مخازن زباله، ادارات، بانک‌ها، مراکز تجاری، مساجد و مراکز درمانی و کلانتری‌های این شهر را با بکارگیری یک دستگاه خودروی آتش نشانی و سمپاش‌های دستی ضد عفونی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه کارگری نقش اساسی در تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «جهش تولید» نامگذاری شده، دارند.

شهردار خاش با اشاره به تلاش‌های همیشگی کارگران در واحدهای خدمات رسان شهرداری خاش گفت: کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری خاش در حوزه‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمران، تأسیسات، حمل و نقل، نقلیه، آتش نشانی، سد معبر و بهشت زهرا به طور بی وقفه در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند و این تلاش‌ها در ایام کرونایی افزایش نیز یافته که جای تقدیر دارد.

کد خبر 423784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.