نخستین جشنواره مجازی بازهای حرکتی کودکان در کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، انجام فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با جدیت در فضای مجازی پیگیری می‌شود.

مهدی عبدالمالکی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری نیز در فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی گفت: بر همین اساس به مناسبت عید سعید فطر به پاس قدردانی از زحمات کادر درمانی و مدافعان سلامت نخستین جشنواره مجازی بازی‌های حرکتی کودکان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره ویژه رده سنی سه تا ۹ سال است که مهلت ارسال فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای تا ۳۱ اردیبهشت است.

وی ادامه داد: این مسابقه در آیتم‌های پرتاب کردن هفت عدد توپ در داخل سبد از فاصله ۱/۸۰ برای گروه سنی شش الی ۹ سال و فاصله ۱/۵۰ برای گروه سنی سه الی پنج سال و لیوان یکبار مصرف را برعکس کرده روی سر گذاشته دست‌ها به طرفین باز باشد، گروه سنی سه تا پنج سال دو متر راه بروند و بدون افتادن لیوان و گروه سنی شش تا ۹ سال چهار متر راه بروند بدون افتادن لیوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نتیجه مسابقه روز پنجم خردادماه اعلام می‌شود، گفت: به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

کد خبر 423747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.