۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
نصب کارت خوان بر تاکسی‌های شهری ساری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: اصلاح ساختار دستگاه کارت خوان تاکسی‌ها با هدف پرداخت غیر نقدی کرایه انجام شد.

به گزارش ایمنا، سیدسعید حسینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا به اقدامات این سازمان، اظهار کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی رانندگان ناوگان و مسافران، اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان شهر ساری توزیع شد.

وی از تهیه و توزیع ۱۲ هزار ماسک ،۱۰ هزار دستکش و بالغ بر ۲۰ هزار بطری محلول ضد عفونی در بین رانندگان درون شهری خبر داد و یادآور شد: از آغاز شیوع این بیماری تمامی ناوگان حمل و نقل درون شهری در این شهر روزانه ضدعفونی می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: این طرح که از فروردین ماه سال جاری آغاز شده به منظور مواجهه با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره این ویروس همزمان با سراسر کشور در شهر ساری نیز اجرایی شده است.

حسینی افزود: براساس مصوبه ستاد بحران استان، ظرفیت پذیرش مسافر در تاکسی‌ها سه نفر (یک نفر جلو و دو نفر در صندلی عقب) اعلام شده که نیروهای گشت و بازرسان این سازمان با حضور در ایستگاه‌ها و سایر خطوط تاکسیرانی شهر به دقت بر اجرای این مصوبه نظارت داشته و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 423734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.