ایجاد بازار انرژی‌های تجدیدپذیر در اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: نگهداری مناسب از تاسیسات شهری، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری از جمله وظایف مدیریت بهینه‌سازی، نگهداری و تاسیسات شهری اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری در آئین تکریم و معارفه مدیر بهینه‌سازی و تعمیرات نگهداری شهرداری اصفهان که با رعایت فاصله اجتماعی و حداقل حضور مدعوین برگزار شد، اظهار کرد: باید بیش از پیش در جهت حفظ و نگهداری سرمایه‌های مردم و همچنین استفاده اصولی و بهینه از منابع اقدام کرد.

وی نگهداری مناسب از تأسیسات شهری و شهرداری و همچنین کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری را از جمله وظایف مدیریت بهینه‌سازی، نگهداری و تأسیسات شهری اصفهان دانست و گفت: باید نظارت بر تأسیسات شهری، مبلمان شهری، انرژی و روشنایی با استفاده از متخصصان و در راستای اهداف بهینه‌سازی و بهبود کیفیت کارایی سیاست‌گذاری شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: برقراری ایمنی در پارک‌ها و فضای سبز شهری و تأسیسات شهر نقطه مهم و تأثیرگذار است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی تصریح کرد: در هیچ منطقه‌ای از جغرافیای شهری اصفهان پذیرفته نیست که به علت نبود نظارت صحیح و یا نبود تعمیرات مناسب حادثه‌ای هر چند کوچک رخ دهد.

امیری با اشاره به به اهمیت اجرای دقیق و کامل HSE (استاندارد ایمنی، سلامت و محیط زیست)، گفت: HSE باید به صورت کامل اجرا و تقویت شود و تمام گزارش‌ها به روز شود و ضعف‌هایی که ممکن است در برخی از مناطق وجود داشته باشد بر طرف شده و به صورت مستمر نظارت و کنترل شود.

وی با بیان اینکه در بحث تأسیسات شهری مسئولیت تامین ایمنی با حوزه بهینه‌سازی است، ادامه داد: تأمین روشنایی‌ها نظارت بر اسباب‌بازی‌ها، نظارت بر ست‌های ورزشی از جمله وظایف مدیریت بهینه سازی تعمیرات و نگهداری است که باید به بهترین صورت اجرایی شود.

معاون شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد بازار انرژی‌های تجدید پذیر گفت: باتوجه به اهمیت این پروژه این مهم در سال جاری باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

ایجاد بازار انرژی‌های تجدیدپذیر

در ادامه این مراسم «سید مهدی حسینی» مدیر جدید بهینه سازی تعمیرات و نگهداری شهرداری اصفهان گفت: تقویت ساختار نگهداری تعمیرات پیشگیرانه و افزایش راندمان بهره‌وری نیروها از جمله اقداماتی است که باید در این مدیریت به روز رسانی شده و به صورت مستمر پیگیری شود.

وی تمرکز بر مبحث توسعه انرژی‌های تجدید پذیر و استفاده از آن و جذب سرمایه‌ها و اعتبارات ملی و استانی را از جمله اهداف این مدیریت در سال جاری دانست و تصریح کرد: ایجاد بازار انرژی‌های تجدید پذیر و همچنین برنامه‌ریزی و انجام اقدامات اجرایی برای تعیین تکلیف تجهیزات و تأسیسات که بلاتکلیف است، جزو اولویت‌های این مدیریت بشمار می‌آید.

مدیر جدید بهینه سازی تعمیرات و نگهداری شهرداری اصفهان با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی گفت: استفاده از توانایی و پتانسیل بخش خصوصی برای افزایش راندمان بهینه سازی از جمله برنامه‌های پیش رو در مدیریت بهینه سازی، تعمیرات، نگهداری و تأسیسات شهرداری اصفهان است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات «امیرحسین ملک پور» مدیر اسبق بهینه‌سازی و تعمیرات نگهداری، «سید مهدی حسینی» به عنوان مدیر جدید بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری شهرداری معرفی شد.

کد خبر 423718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.