سنگربان ذوب آهن داغدار شد

گلر ملی پوش و لبنانی تیم فوتبال ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه خود در اینستاگرام، خبر فوت پدرش را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خلیل سنگربان تیم ملی لبنان که در نیم فصل و به صورت قرضی از العهد این کشور به ذوب آهن پیوست، در سوگ پدر خود نشست. خلیل ۲۶ ساله چندی پیش توانست عنوان بهترین دروازبان را در مسابقات AFC کاپ که با العهد به قهرمانی آن رسیده بود را کسب کند.

او با انتشار عکسی از خود در کنار پدرش در صفحه اینستاگرامش این خبر را اعلام کرد.

در پست او آمده‌ است: "برای همیشه در قلب من هستی. عشق من، قهرمان من و زندگی من. می‌دانم که تو حالا در جای بهتری هستی."

حالا خلیل که پس از شیوع ویروس کرونا هرگز اصفهان را ترک نکرده بود، احتمالاً راهی لبنان خواهد شد. اگر چه پیش از این او عنوان کرده بود به دلیل نبود پرواز نمی‌تواند خود را به بیروت برساند، احتمالاً به زودی ایران را به همراه همسرش برای شرکت در مراسم خاک سپاری پدرش ترک خواهد کرد.

سایت رسمی باشگاه ذوب آهن نیز در پیامی این ضایعه را به مهدی خلیل و خانواده‌اش تسلیت گفت. در این پیام آمده است: "مدیرعامل، هیأت مدیره، پرسنل، کادرهای فنی و سرپرستی، ورزشکاران و خانواده بزرگ ورزش ذوب آهن؛ درگذشت پدر بزرگوار "مهدی خلیل" دروازه بان اخلاق مدار و حرفه ای تیم فوتبال ذوب آهن و تیم ملی لبنان را خدمت این عزیز تسلیت عرض نموده و ضمن طلب صبر و شکیبایی برای ایشان و خانواده گرامیشان، از درگاه پروردگار رحمان و رحیم، برای این عزیز از دست رفته طلب مغفرت الهی می نمائیم."

خبرگزاری ایمنا، این ضایعه را به مهدی خلیل، خانواده او و اهالی فوتبال اصفهان تسلیت می‌گوید.

کد خبر 423691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.