۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
دستگیری عاملان وحشت در آبادان

نجات جان ۱۰ مشهدی از سیلاب،دستگیری شکارچی خوک وحشی در آمل،کشف گونی حاوی جسد یک زن در کانال آب و انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری حوادث مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی آبادان از شناسایی و دستگیری سه عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی‌زاده در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته در پی تجمع غیرقانونی حدود ۶۰ نفر در کوی ذوالفقاری، سه نفر با یک دستگاه موتورسیکلت به صورت عبوری تعدادی تیر هوایی شلیک کردند و متواری شدند.

وی افزود: مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شدند. در این عملیات تعقیب و گریز، هر سه نفر عامل تیراندازی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

تقی‌زاده با بیان اینکه تلاش جهت کشف سلاح در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد، تصریح کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت بدون مماشات و برابر قانون با مجرمان جرایم خشن برخورد خواهد کرد.

انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۴۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اردبیل اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف ۴۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردبیل شدند که در این ارتباط خودروهای قاچاقچیان توقیف و اعضای تهیه و توزیع مواد مخدر بازداشت شدند.

وی افزود: سوداگران مرگ از استان‌های همجوار نسبت به تهیه و حمل مواد اقدام کرده بودند که با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به موقع دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه همکاری مردم در شناسایی تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با نیروی انتظامی قابل تحسین است، گفت: افزایش کشفیات مواد مخدر در استان توسط پلیس نگران‌کننده است و پدرها و مادرها باید بیشتر از فرزندان خود مراقبت کنند

صدور قرار بازداشت یک مدعی ازدواج موقت با دختر ۹ ساله

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از صدور قرار بازداشت برای فرد مدعی ازدواج با دختر ۹ ساله از سوی دادستانی خبر داد.

حبیب اله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی که فردی در آن از ازدواج موقتش با یک دختر ۹ ساله می‌گوید، گفت: پس از مشاهده این فیلم سریعاً با مقامات دادگستری و قوه قضائیه تماس گرفتیم و از آنها در خواست کردیم تا با فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود، برخورد قضائی صورت بگیرد. همچنین در صورتی که خبر منتشر شده در این فیلم صحت داشته باشد با پدر و برادر آن دختر بچه نیز برخورد شده و اقدامات قضائی برای آنها نیز صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پس از پیگیری مجدد از سوی مسئولان دادگستری اعلام شد که قرار بازداشت فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود از سوی دادستان صادر شده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: همه مردم ما مخالف اینگونه اعمال هستند، اما باید با این موارد هر چند اندک به شدت و قاطعانه برخورد شود تا نخست چنین موضوعاتی دیگر در جامعه اتفاق نیفتد و همچنین افرادی که در این موضوع به هر نحوی نقش دارند، مجازات شوند تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

فرید تاکید کرد: البته باید در خصوص مقابله با کودک‌همسری اقدامات دیگری نیز انجام شود تا شاهد چنین اقداماتی در جامعه نباشیم، اما در حال حاضر و در این مقطع باید برخورد سریع و شدید با این افراد صورت بگیرد تا اثر بازدارندگی لازم را داشته باشد.

کشف گونی حاوی جسد یک زن در کانال آب

صبح روز دوشنبه خبر کشف جسد یک زن داخل کانال آب در جاده خاورشهر به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت مأموران انتظامی به محل کشف جسد اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل با جسد زنی حدوداً ۵۰ ساله و مجهول‌الهویه مواجه شدند که داخل یک گونی قرار داده شده و دست و پاهای وی نیز بسته بود.

در نهایت جسد مقتول برای بررسی علت دقیق مرگ با دستور مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول، متهم یا متهمان و بازداشت آنها در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری شکارچی خوک وحشی در آمل

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل، یک شکارچی غیرمجاز خوک وحشی را در این شهرستان دستگیر کردند.

ولی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، گفت: طی اخبار دریافتی یکی از دوستداران طبیعت، مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل باداشتن حکم قضائی و با همکاری مأموران نیروی انتظامی آغوزبن منزل یک متخلف را بازرسی و مقداری گوشت خوک وحشی کشف و ضبط کردند.

نجات جان ۱۰ مشهدی از سیلاب

مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: ۱۰ سرنشین دو خودروی سواری گرفتار در سیلاب روستای شلگرد واقع در منطقه هفت حوض این شهر نجات یافتند.

آتشپاد دوم امیر عزیزی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: تعدادی از سرنشینان دو خودرو در حوالی هفت حوض به دلیل وقوع سیلاب در رودخانه فصلی آن منطقه گرفتار شده بودند که آتش نشانان برای نجاتشان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان این ۱۰ نفر را به محیطی امن منتقل کردند و در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

کد خبر 423674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.