اظهار نظر عجیب یک ویروس شناس درباره برگزاری مسابقات فوتبال

یک ویروس شناس ایتالیایی اظهار نظر عجیبی در رابطه با از سر گیری رقابت های فوتبال کرده و اعتقاد دارد که برگزاری بازی ها پشت درهای بسته منصفانه نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یک ویروس شناس ایتالیایی در اظهارنظری جنجالی گفته است که اگر سینماها می‌توانند باز باشند و کنسرت‌ها در فضای باز برگزار شوند، پس هیچ دلیلی وجود ندارد که بازی‌های فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

این ویروس شناس در ادامه صحبت‌های خود، افزود: متوجه نمی‌شوم که چرا باید در استادیوم‌ها به روی هواداران بسته باشد، اما کنسرت‌هایی در فضای آزاد برگزار شوند. باید منصفانه با این مسئله برخورد کرد و برگزاری بازی‌های فوتبال پشت درهای بسته صرفاً نادیده گرفتن حق فوتبال دوستان است.

وی افزود: قوانین تأمین امنیت و سلامت مردم هستند. مواردی مثل پوشیدن ماسک یا در نظر گرفتن مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند در یک ورزشگاه انجام شوند و هیچ مانعی برای آن وجود ندارد.

ویروس شناس مطرح ایتالیایی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من باید بازگشایی مکان‌ها به تعویق بیافتد اما اگر قرار است تئاترها و کنسرت‌ها برگزار شوند، منصفانه نیست که بازی‌های فوتبال پشت درهای بسته برگزار شوند.

کد خبر 423650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.