۶ هکتار از خیابان‌های شهر زواره آسفالت خواهد شد

شهردار گرگان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت‌هایی که شکل گرفته شاهد خبرهای خوش در خصوص آسفالت خواهیم بود که حدود شش هکتار از خیابان‌های شهر زواره آسفالت خواهد شد.

به گزارش ایمنا، جلال گلخنی اظهار کرد: به منظور احداث بلوار سردار سلیمانی شهر زواره تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که با پیگیری‌های انجام شده این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به منظور نشاط اجتماعی شهروندان، شهرداری زواره با تمام کمبودها و بودجه‌ها توانسته به مناسبت‌های مختلف نظر مردم را تأمین کند.

شهردار زواره افزود: با توجه به حساسیت‌هایی که برای بناهای فرسوده در شهر زواره وجود دارد کارگروهی تشکیل شده تا نسبت به رفع مشکلات این بناها اقدام شود.

گلخنی عنوان کرد: کوچه‌هایی که در بافت‌های فرسوده شهر زواره قرار دارد با موافقت میراث فرهنگی سنگ فرش‌های آن به زودی انجام خواهد شد تا مردم برای رفت و آمد با مشکل مواجه نباشند.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت‌هایی که شکل گرفته شاهد خبرهای خوش در خصوص آسفالت خواهیم بود که حدود شش هکتار از خیابان‌های شهر زواره آسفالت خواهد شد.

شهردار زواره تاکید کرد: در یک دهه گذشته هیچ گونه امکاناتی برای آتش نشانی شهر زواره تخصیص داده نشده بود که با همت شهرداری زواره و با کمک‌های خیرخواهانه یک دستگاه خودرو آتش نشانی تندرو به ناوگان آتش نشانی شهرداری زواره اضافه شد.

گلخنی گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به منظور استحکام بخشی زیرساخت‌ها در برابر سیلاب‌ها در شهر زواره هزینه شده است.

منبع: مهر

کد خبر 423641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.