ضرورت تشکیل کمیته‌های تخصصی در سازمان‌های مختلف شهرداری

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان بر لزوم جانمایی زمینی مناسب برای ایجاد مرکزی برای آموزش‌های آتش‌نشانی تأکید کرد و گفت: آماده‌سازی زمینی مناسب برای مانورهای آتش‌نشانی نیز ضروری است.

به گزارش ایمنا، ایمان سیف‌الهی با تاکید بر این‌که اقدامات سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری باید مستندسازی و بین مدیران تبادل شود، گفت: این اقدام علاوه بر به نمایش گذاشتن توانمندی اقدامات شهرداری، موجب بهتر دیده شدن سازمان‌های خدمات شهری می‌شود.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی انبارهای سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری، از برگزاری مزایده اجناس اسقاطی شهرداری خبر داد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان با تاکید بر لزوم ساماندهی هرچه سریع‌تر سگ‌های بدون صاحب عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت و با نظارت سازمان مدیریت پسماند، خودروهای سگ‌گیری تحویل مناطق شهرداری شود تا کار با سرعت بیشتری پیش برود.

وی گفت: برای ماندگاری خدمات، بهتر است مدیران و مسئولان باید کارهای جدید و خلاقانه انجام دهند.

سیف‌الهی با تاکید بر لزوم تعامل هرچه بیشتر مدیریت بحران شهرداری با سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیاز است در ابتدای کار کارکنان شهرداری آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و بعد از آن به سراغ محله‌های شهر رفته و با منتشر کردن و یا پخش فیلم‌ها مربوط به مدیریت بحران، به‌صورت محله به محله، شهروندان را نیز آموزش دهند.

وی با اشاره به نیازهای موجود و پیگیری‌های لازم در سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری گفت: آرامستان فعلی، تنها برای یک سال ظرفیت دارد؛ بنابراین، ضروری است نیازهای آرامستان جدید هرچه زودتر پیگیری شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان بر پیگیری برای اجرای طرح محله سبز نیز تاکید کرد و گفت: این اقدام موجب زیبایی کوچه‌ها و معابر می‌شود.

سیف‌الهی همچنین تشکیل کمیته‌های تخصصی متشکل از کارشناسان و صاحب‌نظران را در سازمان‌های مختلف شهرداری ازجمله در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ضروری برشمرد و افزود: تشکیل کمیته‌های تخصصی موجب می‌شود کارها با سرعت و کیفیت بهتری انجام شود.

کد خبر 423606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.