۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کرایه تاکسی در شهرکرد ۲۰ درصد گران شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: کرایه ناوگان تاکسیرانی به میزان ۲۰ درصد تا پایان هفته جاری افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، مهرداد میرزائیان با اشاره به پیشنهاد طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها اظهار کرد: در این خصوص افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های سطح شهر پیشنهاد شده و در حال اجرای مراحل قانونی است و این امر تا پایان هفته جاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ افزایشی در نرخ کرایه تاکسی‌ها اعمال نشده و هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها را غیرقانونی دانست و ادامه داد: چنانچه رانندگان تاکسی مبلغی بیش از نرخ سال ۹۸ از مسافران دریافت می‌کنند اقدام آن‌ها خودسرانه و غیرقانونی است و از شهروندان تقاضا می‌شود موارد تخلف در نرخ کرایه تاکسی را به همراه کد تاکسی به سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در حال حاضر کرایه تاکسی‌ها طبق نرخ سال ۹۸ است و هنوز افزایشی در این خصوص نباید اعمال شود.

میرزائیان با اشاره به افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۹ نرخ کرایه اتوبوس‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته‌است.

وی یادآور شد: همشهریان و همکاران تاکسیران و اتوبوسرانی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا با ادامه این روند، شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 423600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.