نرم افزار مدیریت کسب ‌و کار در شرایط دورکاری

یک شرکت دانش‌بنیان، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به طراحی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، برای مدیریت تمام بخش‌های کسب و کار در شرایط دورکاری شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، نرم‌افزارهای CRM24، زیرساختی را در اختیار افراد قرار می‌دهد که تمامی ارتباط‌ها و تعامل‌های انجام‌شده با مشتریان را به صورت یکپارچه در آن ذخیره کنند. از زمانی که فرد یک مشتری بالقوه یا سرنخ را شناسایی می‌کند، می‌تواند پروفایلی برای او تشکیل دهد و پس از تبدیل‌شدن به مشتری بالفعل، همه خریدها و خدمات ارائه‌شده به او، با این نرم‌افزار مدیریت می‌شود.

یکی از مزایای مهم نرم‌افزارهای CRM24 این است که قابلیت یکپارچه‌سازی با کانال‌های ارتباطی مانند پنل پیامک، ایمیل، مرکز تماس تلفنی، فکس و حتی بعضی از شبکه‌های اجتماعی را دارد؛ به این معنی که برای ارسال پیامک یا ایمیل، نیازی به ورود به پنل‌های مربوطه نیست و از داخل نرم‌افزار می‌توانید پیام‌های پارامتریک و سفارشی‌شده را با نام و اطلاعات مشتریان ارسال کنید.

مزیت دیگر نرم‌افزارهای CRM24، قابلیت یکپارچه شدن با ابزارهای مرکز تماس (VoIP) است که می‌توانید خطوط تلفن محل کارتان را به سخت‌افزارهای مرکز تماس متصل کنید؛ بنابراین با استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها، در هر نقطه از دنیا تماس‌ها در بستر اینترنت پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 423589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.