۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
سوفیا کوپولا برای اپل سریال می‌سازد

سوفیا کوپولا کارگردان برنده اسکار اولین مجموعه سریال خود را با اقتباس از رمان مشهور ایدیت وارتون به نام عرف کشور برای شرکت اپل خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ورایتی، کتاب "عرف کشور" داستان دختری را روایت می‌کند که سعی دارد در جامعه نیویورک رشد و ترقی کند. این کتاب در سال ۱۹۱۳ منتشر شد و حالا سوفیا کوپولا و شرکت اپل که مدتی است بخش تلویزیون خود را نیز فعال کرده، آن را تبدیل به سریال تبدیل خواهند کرد.

کوپولا در این رابطه گفته: "شخصیت اصلی این رمان، ضد قهرمان مورد علاقه من در ادبیات است و خوشحالم که برای اولین سریال خود داستان او را به تصویر خواهم کشید".

ساخت این سریال باعث شده تا روابط کوپولا و سرویس پخش اپل گسترش یابد و در روزهای آینده فیلم سینمایی "بر روی صخره‌ها" که کوپولا آن را ساخته از شرکت اپل پخش شود.

کوپولا با دنیای تلویزیون ناآشنا نیست و پیش تر فیلمی با عنوان "A Very Murray Christmas" را برای نتفلیکس نوشته و کارگردانی کرده بود. با این حال سوفیا کوپولا بیشتر به خاطر موفقیت‌هایش در سینما شناخته شده است.

اولین حضور او در سینما با بازی در قسمت سوم فیلم پدرخوانده (ساخته پدرش فرانسیس فورد کوپولا) اتفاق افتاد. کوپولا در سال ۲۰۰۳ فیلم "گمشده در ترجمه" را ساخت که موفق شد جایزه اسکار و گلدن گلوب را در بخش بهترین فیلمنامه اصلی را دریافت کند. این کارگردان سابقه نامزدی برای اسکار بهترین کارگردانی را در کارنامه دارد.

کد خبر 423588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.