۱۳ سوال شورا از شهردار همدان بی پاسخ ماند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: هنوز ۱۳ سوال اعضای شورای شهر از شهردار باقی مانده که در جلسه سه شنبه هفته آینده به آن پاسخ داده می شود.

کامران گردان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهردار همدان پس از طرح سوال اعضای شورا از وی، در مهلت قانونی برای پاسخگویی به سوالات در صحن علنی حضور پیدا کرد، افزود: در جلسه روز گذشته شورای شهر که با دستور جلسه پاسخ شهردار به سوالات اعضا تشکیل شد، تنها فرصت پاسخ به هشت سوال پیش آمد و به علت تشکیل آن در ماه رمضان امکان تمدید زمان جلسه نبود.

وی با بیان اینکه هنوز ۱۳ سوال دیگر شورا از شهردار باقی مانده که در جلسه سه شنبه هفته آینده به آن پاسخ داده می‌شود، اظهار کرد: برخی توضیحات شهردار برای سوالات قانع کننده بود و برای دیگر توضیحات نیز مستندات بیشتری لازم است که ارائه شده و باید بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه پس از پایان پاسخ دهی به تمام سوالات، اگر اعضا قانع نشدند همه پاسخ‌ها باهم رأی گیری می‌شود، درباره توجیه شهردار مبنی بر تأثیر مشکلات درآمدی بر روند اجرای پروژه‌های شهری، تصریح کرد: در برخی پروژه‌ها بهانه‌های مالی توجیه خوبی نیست چون در روند اجرای پروژه‌هایی مانند پل شهید همدانی موضوع رکود مالی سال گذشته اصلاً مطرح نبوده و به تفکر حاکم بر شهرداری بازمی گردد.

وی با تاکید بر اینکه باید از دو سال پیش بودجه بیشتری به چنین پروژه‌هایی تزریق می‌شد، ادامه داد: البته درخصوص برخی دیگر از پروژه‌ها می‌توان این ادعا را پذیرفت که شرایط اقتصادی حاکم مانع از پیشرفت مناسب آنها شده است.

کد خبر 423576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.